segunda-feira, 29 de fevereiro de 2016

Tlhakiso MOLAETSA Vision Lenaneo khahlanong le

Tlhakiso MOLAETSA Vision Lenaneo khahlanong le




tlhakiso MOLAETSA

Friends pele, e le hore a tsosolose 'nete ea lintlha tsena tse latelang tse etsahetseng:
Joalokaha re ne re le teng sebokeng ea hira sebaka se sengata bakeng sa nehelano ea Lenaneo Khahlanong Vision a Brazil Television Network, batsamaisi ba bararo ea seteisheneng sa buisanoa le teng ga Claudio Manani, a bolela hore e ne e tla fana ka sebaka, hobane ke ea neng a koetliselitsoe profeshenale, hammoho le, hore ena ke leloko Afrika, 'me o ile a batla profil bakeng Network Brazil, empa ka nako eo ne ba sa fana ka fumanoa tokomane leha e le efe,' me tlas'a dikopo khafetsa Mr. Claudio, o ile a romela ka ho le halofo e qalang ea January ea Lengolo la morero tlas'a e leng compromissavam le kabelong ea sepakapakeng moo, ka lenaneo la thuto ea beke le beke, ke hore,, ka Moqebelo ho tloha lihora tse 12:00 ho 13:00, beke le beke, eo tlhahiso e tla ba tse ikemetseng.
seboka sena se etsahetse ka December selemong se fetileng
'Me a phethahatsa bolumeling lengolo leo, haholo-holo mabapi le deadlines,' me re kholisehile ka botšepehi ba sa Network Brazil, re tla ho ngola lintlha tse lenaneong la pele, bao papatso tsa video li ka fumanoa leqepheng lena.
Empa ka bomalimabe, ka mehato eo re neng re atlehe ka mor'a fumane boitsebiso bo tsoang mehloling ea e ka tšeptjoang, re fumana hore Network Brazil ile negotiating ja sebaka se sengata tsa rōna le ba nang le seabo e meng, e le hore senola mananeo a ka Inthanete, o ne a hatelloang ea halofo ea hora lenaneo la ka lebitso la e mong, ke hore, ho tloha ka 12:00 ho lihora tse 12:30.
Sena, a ho se hlomphe tebile ka ho ho meeli nako ke Brazil ea Televião Network.
'Me ba tobane le' meli ea batsamaisi ba bararo, sebokeng se neng se tšoaroa ho pota-pota 13:00 am kajeno (29) ntlo-khōlō ea seteisheneng, re fumane hore ha e le hantle, barekisi ba bahiruoa ha ba thabele botšepehi ba le setsebi sa papali ea melao ea bongaka le teng, doing- a na le hoo ka ho feletseng fana mekhoa ea khoebo e molemo, disdaining esita le ba arabetseng oa lenaneo la rōna, e leng tekanyo ea phahameng ka ho fetisisa ho hlompholla sechaba sa ka.
Le hoja ba tobane impudence joalo le khoebo sa tšoanelang, 'me e le hore a boloke botšepehi le botšepehi ya basebetsi bohle, ho akarelletsa ba ha buisanoa deem li lokele ho senya hole le seteishene Brazil TV Network,' me ho Air lenaneo, empa nako ena feela bakeng sa Inthaneteng, ka bobeli koranteng Educatch blog ya joalokaha ho pholletsa Youtube, e le hore re etsa liphetoho tse hlokahalang, e le hore internationalize lenaneo, kahoo fana ponahalo ho barupeluoa bohle.
Kahoo, lenaneo le ke ke moea tsa leqhubu thelevishene Brazil, ka la 05 March, ka 12:00 thapama, sebakeng sa eona, 'me kahoo e lekaneng ikamahanya le maemo ka ho lithulusi tsa dijethale, bao letsatsi la tsebisa tseleng e loketseng, ka enoa ofisiri ela page.
Re ka hona ka mosa kōpa tšoarelo ho barupeluoa bohle, a re linnete li hlomolang ke sa etsahala, ka hona, khetha molemo ka ho fetisisa 'me haufi-ufi ka ho fetisisa balekane ba tloha joale ho.
ka tieo,
TLHAHISO Lenaneo khahlanong le Pono

Nenhum comentário:

Postar um comentário